
see you again next year!

poster team terengganu turut diedarkan.

16 mata sprint yang membezakan antara anuar manan dan guardini ( 101-117 ). persaingan yg hebat!

aku pun tak tau la apa kena dgn mak cik ni.gila ke apa.menari tatkala lagu tema LTDL dinyanyikan diatas stage.tak apalah,lantak la nak buat apa asalkan jgn gatal2 nk menari waktu diorang nk sprint ke finishing line dah la , kataku berlandaskan prinsip human rights, iaitu setiap manusia mempunyai hak keatas dirinya.

2nd press conference. from left-Jonathan Monsalve, Andrea Guardini, Rahim Emami, and another 1 i dont know.

Jonathan Monsalve,a Venezuelan from team Androni got the yellow jersey and also red jc.
haziq with a united healthcare rider.he's a poland n still new in the cycling arena. he said that the race is ok, but the problem is a bad wheather almost all the stages ( especially raining n bad condition for climbing to genting )
direct interview by RTM
Team fernese vini-neli sittoli used this cipollini frame rb1000. it's a TT frame, but using a road bikes handle bar. just change the h/bar into tt h/bar, it will be a tt bike. LINK LINK
6 loops around KL

The peloton

overall results for the ltdl 2011
overall team winner- TABRIZ PETROCHEMICAL
best asian team- AZAD UNIVERSITY
point race (sprint)- ANDREA GUARDINI -fernese-vini
Best Asian rider- RAHIM EMAMI - azad uni
King Of Mountain and yellow jersey- JONATHAN MONSALVE- androni
stage 10
| PL | Name | TM | Time |
|---|---|---|---|
1 | Guardini,Andrea | FAR | 2h24'30" |
2 | Forster,Robert | UHC | 2h24'30" |
3 | Manan,Anuar | TSG | 2h24'30" |
4 | Van Heerden,Christoff | MTN | 2h24'30" |
5 | Van Hummel,Kenny | SKS | 2h24'30" |
6 | Shpilevsky,Boris | TPT | 2h24'30" |
7 | Stallaert,Joeri | LAN | 2h24'30" |
8 | Schulze,André | CCC | 2h24'30" |
9 | Ayabe,Takeaki | AIS | 2h24'30" |
10 | Lombardi,Omar | COG | 2h24'30" |
turut berada di dataran merdeka
1- abg rahman navy bersama isteri dan anaknya.
2-haziq azmen bersama hazwan dan emir.
3-fitry sapi'i.
4- dan pengunjung-pengunjung yang tak dikenali oleh ku.
No comments:
Post a Comment