
Apabila keputusan rasmi powerman dikeluarkan utk kategori lelaki keseluruhan (men elite,open,veteran,dll) dan individu keseluruhan (campur semua kategori lelaki dan perempuan), saya adalah peserta terakhir yg berjaya mencatatkan masa dibawah 4 jam (sub-4hrs).hanya 24 saat sebelum mencecah 4jam tepat. tq snap attack for the pic.

awan nano menjulang tinggi
saat ketika terbitnya malam
sungguh cantik ciptaan Illahi
Yang menciptakan sekelian alam.
next race
sukan pantai masum 2011
army run 2011
newton run 2012
Hijrah itu pengorbanan
Hijrah itu perjuangan
Hijrah itu persaudaraan
Hijrah membentuk perpaduan
Oleh itu mari semua
Kita sambut Maal Hijrah
Tingkatkan semangat
tegakkan syiar Islam
Untuk sepanjang zaman 3x
Hijrah itu perjuangan
Hijrah itu persaudaraan
Hijrah membentuk perpaduan
Oleh itu mari semua
Kita sambut Maal Hijrah
Tingkatkan semangat
tegakkan syiar Islam
Untuk sepanjang zaman 3x
No comments:
Post a Comment